زهور الندى
مرحبا بكى يا احلى زائرة ان ارت التسجيل فنحن سعداء بك ان لم تريدى نتمنى تسجيلك
زهور الندى
مرحبا بكى يا احلى زائرة ان ارت التسجيل فنحن سعداء بك ان لم تريدى نتمنى تسجيلك
زهور الندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك

اذهب الى الأسفل 
3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايمى
زهرة مشاركة
زهرة مشاركة
ايمى


مصر
mms
انثى
عدد المساهمات 52
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل 06/09/2010

سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك Empty
مُساهمةموضوع: سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك   سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك Emptyالثلاثاء أغسطس 16, 2011 5:06 pm



القصة طويلة شوية ,,بأسلوب عامي سهل ,,ان شاء الله تعجبكم و تندمجوا فيها
اسم الشاب الأمور بتاعنا (حامو) الميم مشدده زي كلمة (عمو) :))
قراءة ممتعة
---------------------


في سكون أوساط ليل معتدل ,, يتخلله أصوات بومة خافته

ركضت أم حامو مسرعة ناحية باب الشقة , بعد سماعها فرقعة خبطة الباب في العتبة

أم حامو : لاقيتلك حتت دين عروسة
حامو : وحشه..
أم حامو : مش تعرف هي مين الأول!!
حامو : عارفها وحشه ,, بنت عم صبحي الي أدامنا
أم حامو : و عرفت منين
حامو : ماكنش فاضل غيرها
أم حامو : يا ابني استهدي بالله كدا و أعد معاها و شوفها
حامو : يا ماما قولتلك مليون مره لازم يكون في قبول
أم حامو : خليك قاعد كدا ,,كل اقاربك اتجوزوا و خلفوا و انت قاعد زي ما انت ,,و ياك عالله اسمعك بتقول عايز أتجوز
حامو : أنااا هتجوز مرره واااحده ,,مش هتجوز واحده و آآخد فيها مقلب ,,افهميها بقى
أم حامو : مقلب!! ,, تصدق بالله ,,الي هتتجوزك هي الي هتاخد فيك مقلب
حامو : إن شاء الله
أم حامو : لو كنت عاقل شوية كنت عرفت ان الجواز مش شكل ,, و بنت موزه بتتجوزها زي ما بتصيع كدا
حامو : ممكن أنام؟
أم حامو : أنا غلطانه اني كلمتك اصلا ,,روح روح روح
حامو : رايح أنام مش عايز ازعاج

الساعة التاسعة صباحا

الموبايل يرن في أوضة الواد حامو
حامو : أيوه يا زفت
كيمو : ايوه يا زباله ,,يلا قوم ياض الأوتوبيس هيمشي بعد ربع ساعة
حامو : طيب هضرب الجيل و جاي

كيمو : استنى يا اسطى أهو وصل
سواق الأوتوبيس : و الله ما ينفع كدا و اتأخرنا نص ساعة
كيمو : معلش اصله شخصية مهمة ,, ما تجري ياااض يااا حامو و خلي عندك دم
حامو : ياخويا متسعجلين على ايه ,
كيمو : أوعه تكون ما جبتش السجاير
حامو : أمال أنا ايه الي أخرني يا أهبل
كيمو : حبيبي يا حامو ,,تعالى يلا حاجزلك مكانا ورا عشان ننقي براحتنا ,,بالراحة يا اسطى بس نوصل للكرسي

حامو و كيمو على الكرسي الي ورا
حامو : ولا ,,الدفعة دي شكلها يسد النفس
كيمو : أمال الواد اشرف كان بيقولي دي كلها موزز
حامو : اشرف دا غبي اصلا ,,لو كنت أعرف كنت كملتها نوم
كيمو : ياعم أهي فوسحة ,,هتفرج ان شاء الله

حامو : و لا ,,البت الي قدام خالص دي تبع مين؟
كيمو : مش عارف ,, بس شكلها خام
حامو : شوفلك غيرها خلاص حجزتها
كيمو : دي عيد ميلادها النهارده
حامو : هي تبعك ياض و لا ايه؟
كيمو : يا أهبل بقولك معرفهاش
حامو : أمال عرفت منين
كيمو : كل الي كان بيدخل كان بيباركلها ,,
حامو : فضيلي علبة السجاير
كيمو : ليه؟
حامو : فضيهالي بس ,,عندك قلم؟
كيمو : آه
حامو : هات ,, كل ,,ســـنــة ,,حد يجيب قلم برتقاني يا أهبل
كيمو : دا هو دا قلم التظبيط
حامو : و إنـــتي ,,طــيـبة ,,عـــقـــبــال ,,,,,سنة
خد ياض قلمك ,,لما نقرب عالحاودة الي جايه قولي

كيمو : ماهي قدامنا أهي
حامو : يادوبك ألحق

حامو يقفز من مقعده متجها لمقدمة الأوتوبيس و عندما اقترب من مقعد الفتاة
اتجه الأوتوبيس لليمين ,,فمال حامو عليها بسبب ظاهرة القصور الذاتي ,,و
سقطت منه علبة السجائر على حجرها

حامو : هو لسه كتير يا اسطى
الأوسطى : وصلنا خلاص
حامو : طيب

و يعود حامو لمقعده الخلفي
كيمو : يا ابن اللذينه دي فتحتها و بصت عليك و انت راجع و ضحكت
حامو : ضحكت جامد و لا نص نص
كيمو : ماكنتش شايف عدل منك ,,مش قولتلك البرتقاني بيظبط
حامو : ماشي يا سيدي

وصلت الحافلة أو الأوتوبيس اخيرا للمنتجع

و بعد نصف ساعة جلس كيمو و حامو في كافيه
حامو : هي راحت فين يا ابني
كيمو : طب أعملك ايه طيب تاهت منك ,,يادوبك مركز في بتاعتي
حامو : شيت عليك ,,مش لاقيها ياعم
كيمو : ما تخدلك لفة يمكن تلاقيها
حامو : آه يا كلب بتوزعني
كيمو : يلا يا حامو اخلع بقى
حامو : ماشي ياض

تليفون حامو بيرن

حامو : رقم غريب ,,يارب تكون هي
المتصل : ألووو
حامو : مين الحلو الي معايا
المتصل : ههههه يعني مش عارف مين
حامو : لأ و الله مش واخد بالي
المتصل : انت حامو صح
حامو : و عرفتي اسمي ازاي بقى
المتصل : سامعه صاحبك بيقول يا حامو يا حامو يا حامو
حامو : لاتكوني سمعتي الحوارات كلها
المتصل : الشتايم ؟ لا ما تخافش مش بسمعها
حامو : اسمك ايه بقى؟
المتصل : نانسي
حامو : صحيح عرفتي رقمي ازاي
نانسي : هههههه و الله ؟
حامو : اصلي مش بديه لحد
نانسي : احنا هنقضيها كدا و لا ايه ,, ما تيجي أنا قاعده جوا
حامو : طيب جاي أهو

حامو دخل جوا يدور عليها

حامو : فينك يا شيخه بدور عليكي
نانسي : خد الورقة بتاعتك,, نسيتها في علبة السجاير
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


حامو : و أنا بقول عرفت رقمي منين
نانسي : بس قديمه أوي على فكرة
حامو : و أنا كنت هجيبك ازاي
نانسي : كلمني ,,هو عيب تكلمني
حامو : لأ بس اصلنا كنا مفكرينك خام
نانسي : ايه؟
حامو : لا و لا حاجه ,,كنا مفكرينك هترفضي يعني
نانسي : و ارفض ليه ,,دا انت حتى موز أهو
حامو : دا انتي داخله جامد ,,شكلي هتعب كتير النهارده
نانسي : ههههههههه
نانسي : أنا أول مره اشوفك ,,انت دفعتنا؟
حامو : هو في الحقيقة أنا متخرج من تلت سنين
نانسي : ما أنا برضو بقول الواد الموز دا مش معانا في الدفعة
حامو : بس عارفه ,,دفعتكم دي زي القمر ,,قمامير كلهم ما شاء الله
نانسي : و الله ؟ ,,أنا كنت سمعاك بتقول دفعة تسد النفس
حامو : انتي كنتي حاطه ودنك معانا بقى
نانسي : ههههه ابقى وطي صوتك يا خويا
حامو : بس انتي ما سمعتيش كويس ,,كنت بقول تسد النفس ماعدا الي قاعد أدام
نانسي : ماله الي قاعد أدام ؟
حامو : زي القمر
نانسي : بس بقى عشان بتكسف
حامو : و ماسك دريكسيون و بيلف
نانسي و هي بتضرب حامو على كتفه : ههههه بس يلا
حامو : تعالي نطلع الكافيه برا عند صاحبي ,,أهو حتى أتمنظر أدامه شوية بيكي
نانسي : ماشي يلا

و هما بيتمشوا
نانسي : و لا قولي صحيح ,,يعني انت مخلص من تلت سنين و كل سنة بتطلع الرحلة ؟
حامو : اه أهي فسحه ببلاش ,,
نانسي : فسحة ببلاش و لا فسحة تظبيط برضو
حامو : لا لا ,,دماغك ما تروحش لبعيد ,, أنا اصلي عندي صحاب كتير و كدا و بعز الكلية أوي ,,فيعني بحب اطلع في الرحلات
نانسي : ماشي يا عم هعمل اني عبيطه و اصدقك
حامو : لسه هتعملي!!
نانسي و هي بتضرب كتفه : بس بقى
حامو : آآآه يا بت اللذينه اديكي تقيله ,,, و لا يا كيمو
كيمو : ياسيدي ياسيدي ماشيه معاك
حامو : بس لحسن آجي آخد الي في ايدك دلوقتي
كيمو : ماشي ياعم ,, تعالى الأول عرفنا
حامو : دا كيمو ,,أكيد عارفه
نانسي : هههه آه سمعت
حامو : دي نانسي
كيمو : تشرفنا ,,دا حامو و دي محاسن
حامو : محاسن!!
محاسن : تشرفنا يا حامو
حامو : لا لا ,, الشرف ليه طبعا
طيب خليكم قاعدين أنا هاخد الترابيزه الي هناك ,, يلا يا نانسي

حامو و نانسي على الترابيظه :)
نانسي : انت مافيش بنت موزه ماليه عينك كل افترة الي فاتت دي
حامو : ازاي
نانسي : يعني عايش بقالك كتير و مش متجوز و مش مرتبط
حامو : دي قسمة و نصيب ,,و كمان لازم قبول
نانسي : ماشي بس أكيد اي بنت تتمناك
حامو : انتي مافيش حد في حياتك؟
نانسي : أنا اساسن ما بكلمش ولاد
حامو : عارفه بقى لو كنت شوفتك من زمان ,,كنت خطبتك
نانسي بابتسامة واحد متر : و مين قالك اني هقبلك
حامو : كنت هعرض عليكي وافقتي وافقتي مش وافقتي هشوف غيرك
نانسي و هي بتضربه على كتفه : يا سلااام
حامو : آآآآه يا بت خفي ايدك شوية ,,دراعي ورمت و الله
نانسي : ما تجمد ياض ,,بس ايه هتشوف غيري دي ,,انت هتلاقي واحده كدا زي؟
حامو : ايوه بقى ادلعي
نانسي : و الله ,,طيب
حامو : طيب ايه ,,,ليه البوز دا طيب ,,أكيد مش هلاقي طبعا حد بحلاوتك كدا
دا انتي تسحري بلد

نانسي و هي مبسوطة : بتحب تامر حسني؟
حامو : تامر حسني ,,
نانسي : آه ,,مش عارفه؟
حامو : آه ماله تامر حسني ,, الي بيفتح قميصه دا
نانسي : هو ايه الي ماله بقولك بتحبه؟
حامو : انتي بتحبيه ؟
نانسي : طبعا يا ابني
حامو : آه و أنا كمان
نانسي : بتحب ايه أكتر أغنية له؟
حامو : هما كلهم حلوين ,,عارفه في مثلا ,, ممم في الحلوة كيداهم ,,البرنس حماده
نانسي : مين البرنس حماده!!
حامو : مش عارف بس بشوفهم عالتوكتوك ,,قصدي بوسترات في الشارع
نانسي : شارع!!
حامو : سيبك انتي ,,اصل أنا بصراحه ماليش في الأغاني و كدا
نانسي و هي زعلانه شوية : أنا بحب الموضه جدا
حامو : حقيقي
نانسي : أنا كل اسبوع بعمل شوبنج و بشتري هدوم كتير ,,حتى بابي و مامي بيزعقولي
حامو : ياااه حقيقي؟
نانسي : آه من كتر الهدوم الدولاب مليان ,,حتى بحط هدومي في دولاب بابي ههههه
حامو و هو مخنوق : ريلي ,,بتحطي هدومك في دولاب بابي
نانسي : ههههههه آه تخيل
حامو : أنا أعرف الي دولابه بيتملى بيحط في دولاب مامي مش بابي
نانسي : اتلم
و تضربه على كتفه و حامو يقع من عالكرسي
حامو : الله يخربيتك قولتلك ايدك تقيله ,,ايدك تقيله
نانسي : ما انت بترخم عليه
حامو : تقومي ضرباني كدا ,,تؤ ,,هففف
نانسي : خلاص أنا آسفة ,,بس اصلي مش بحب حد يتريق عليه

بعد ست ساعات
تصعد نانسي و حامو إلى الحافلة للعودة إلي البيت بعد انتهاء الرحلة
نانسي : تعالي أعدي جنبي هنا يا بيضة
حامو : لا أنا هعد ورا
نانسي : ايه دا !! يعني مش عايز تعد جنبي ؟
حامو: عايز بس اصلي متعود أعد ورا ,,ما تيجي معانا
نانسي : لا خلاص روح

حامو ينظر إلى نانسي و هي زعلانة ,, و ينظر إلى كيمو في الخلف و هو بيضحك مع زملائه و في يده سجائر ,,و يشتاق لقاعدة الشباب الدماغ

حامو يجلس بجانب نانسي : و حد برضو يسيب القمر دا و يعد مع الشلة الفسدانة الي ورا دي
نانسي : و الله
حامو : أنا بس كنت عايز اقول لكيمو كلمة سر كدا
نانسي : كلمة ايه ؟
حامو : حاجه كدا بيني و بينه
المهم يا بت مش تزعلي
نانسي : لو عايز تروح ورا روح أنا مش هخصبك على حاجه
حامو : لا أنا قاعد بإرادتي و حد يطول
نانسي و هي مبتسمة : لأ مش تطول

بعد اسبوع

حامو و كيمو في محل البلايستيشن
تليفون حامو بيرن
حامو : إلعن ابو شكلك مش رادد
كيمو : ايه ياعم ما ترد ,,تالت مره ما تردش
حامو : ياعم دي بت خنقة
كيمو : مين ,,نانسي ؟ ههههههههه ياعم البت دايبه فيك
حامو : بس مش كدا يا أخي ,,ضحكنا و هزرنا خلاص بقى ,,عايزه ايه تاني

عارفه يا كيمو دي بتتصل بيه مليون مره في اليوم و أنا في الشارع
,,بحاول أوزعها و بقولها لما أروح البيت كلميني يادوبك أول ما رجليه تعدي
عتبة البيت تلاقيها بتتصل ,,لا بلحق أعد مع نفسي و لا بلحق اتفرج
عالتلفزيون شوية و لا أعد عالنت ,,طول الليل رغي رغي رغي ,,و الله بتكلمني
بال4 ساعات لما وداني بتورم و مش بقولها غير آه و مممم

كيمو : ياعم كل البنات كدا ,,, في رابطة راس كدا ممكن تحط فيها الموبايل و تعيش عادي بايديك الاتنين و تعمل الي يعجبك و [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] ترغي هي
حامو : ماهي لما بترغي كتير و بسكت بتسألني أنا قولت ايه و مش بعرف أجاوبها و بتزعل
كيمو : طيب ما تجرب تحبها زي ما بتحبك
حامو : ياعم انت عبيط ,,احبها ليه يعني و اعلق نفسي بيها ,,زي ما بتعمل معايا أكيد هتلاقيها بتعمل مع عشرة غيري
كيمو : طيب خلاص علقها و سيبها دي حتى موزه يا عم
حامو : ما أنا عارف انها موزه ,,عشان كدا مش بستحمل أزعلها مني ,,بس بتخنق من الرغي التافهه
بص أنا بكره هقابلها و هكرها فيه
كيمو : طب كمل الماتش ,,هشيلك خمسه زي امبارح


اليوم التالي

حامو و نانسي في الكافيه
نانسي : ازيك عامل ايه
حامو : كويــــــــــــــــــــس
نانسي : و مالك بتمدها أوي كدا
حامو : عشان تبقى مختلفة عن كويس الي قولتهالك من خمس دقايق
نانسي : انت مالك يا حامو النهارده
حامو : زي الفل ,, أنا زي الفل ,,أهو زي القرد ,,أعملك شقلباز؟
نانسي : لأ انت مش طبيعي النهارده
حامو : ماشي

........

نانسي : هتفضل ساكت كدا كتير
حامو : خخخخخخخ تفو
نانسي : ايه الي عملته دا يا مجنون!!
حامو : عملت ايه!!؟
نانسي : حد يتف كدا في الكافيه!!
حامو : آه كان بلغم في زوري فتفيته
نانسي : يععععع انت مش اتيكيت خالص
حامو : اصل ابويا فلاح
نانسي : و ايه يعني ,,ما أنا جدي فلاح
حامو : أنا بحب العب في مناخيري على فكرة
نانسي : انت عبيط هههههه و في حد مش بيلعب في مناخيره اصلا
حامو : ايوه أنا عبيط يا ستي ,,الي قاعد أدامك دا عبيط
نانسي : حامو رايح فين !؟
حامو : جرسون ,,يا متر ,,يا قطر
المتر : اؤمرني يا بيه
حامو : شوف الحساب كام عشان ماشي
نانسي : احنا لحقنا نعد عشان نمشي!!
حامو : آه في معاد مهم ورايا
نانسي : معاد ايه دا ان شاء الله!
حامو : مهم ,,معاد مهم ,,طرشه!!
نانسي : و نزل عليك فجأة كدا المعاد دا
حامو : استغفر الله العظيم ,,آه نزل فجأة ,,الله ,,,خد يا متر الحساب و خلي الباقي ,,يلا يا عجرم و لا انتي قاعده هنا؟
نانسي : آه قاعده لسه شوية
حامو : يلا يا بنتي
نانسي : انت مش بتقول ماشي؟ ,, امشي انت أنا لسه قاعده شوية
حامو : طيب ,,يلا جود نايت

كيمو و حامو بعد سهرة
حامو : مش عارف يا كيمو و الله اول مره اسيب واحده و أحس بالذنب كدا
كيمو : انت عكيت جامد؟
حامو : جامد جامد جامد يعني
كيمو : طيب ما تكلمها و اعتذرلها
حامو : تفتكر هتقبل اعتذاري ؟
كيمو: ياعم مافيش اسهل من انك تضحك على قلب بنت ,,كلمتين حلوين و هتلاقيها شالت البوز ,,قولها معلش اصل كان في ظروف ,,مزاجي وحش في الشغل ,,اي حاجة
حامو : مش عارف و الله يا كيمو بس أنا لو رجعتلها يبقى هكمل معاها للآخر
كيمو : طب ما تكمل ,,انت مش بتحبها؟
حامو : مش عارف و الله ,,بس تقدر تقول آه متعلق بيها
كيمو : خلاص جرب ,,شوف حدد و قرر لو هتكمل معاها للآخر يبقى كلمها
حامو : ربنا يسهل

حامو يعود للبيت متأخرا

أم حامو : حتت دين عروسة ,,شهادة و اخلاق و زي القمر و الله
حامو : وحشة ,,
أم حامو : مش تعرف هي مين الأول!!
حامو : عارفها ,,بنت الدكتور كارم
أم حامو : و عرفت ازاي يا واد!!
حامو : ماهي أمها كانت هنا الصبح ,,كنت متوقع يعني انك تيجي تقوليلي كدا ,,بس اتاخرتي أوي على فكرة ,,استنيتك عالغدا و مش قولتيلي
أم حامو : يا واد بس شوفها الأول و أعد معاها يمكن تعجبك
حامو : يا ماما قولتلك لازم يكون في قبول
أم حامو : نفسي أفرح بيك يا واد و اشوفك عريس
حامو : قريب ان شاء الله يا ماما
أم حامو : يعني في واحده في دماغك
حامو : بإذن الله ,,انتي بس ادعيلي
أم حامو : و الله بدعيلك في كل صلاة يا ابني ربنا يرزقك ببنت الحلال
حامو : طيب أنا هروح اريح بقى

حامو يحاول الاتصال بنانسي بعد أن أغلق باب غرفته
حامو : ردي بقى ردي بقى ,,
نانسي : عايز ايه ؟
حامو : عايز ايه,,بطمن عليكي يا بت
نانسي : انت مش سبتني و مشيت
حامو : و الله كان عندي ظروف وحشة بس النهارده و كان مزاجي زفت ,,عارفه الواد كيمو
نانسي : ماله
حامو : أبوه مات النهارده
نانسي : مات !!
حامو : قلبه وقف
نانسي : و الله قلبه وقف
حامو : بصي انتي ممكن مش تصدقيني ,,بس بجد أنا مش حبيت اقولك عشان ما تبقاش صدمة عليكي
نانسي : البقاء لله
حامو : أنا ما رضتش أنام و انتي زعلانه مني ,,و ندمان على الي عملته معاكي
نانسي : انت خليت منظري زفت
حامو : هعوضهالك و الله ,,بصي مش هرغي كتير ,,بكره الساعة 6 في الكافيه اياه ,,هعملك مفاجئة


الساعة السادسة و النص

في الكافيه
حامو : ردي بقى ردي بقى ,,فينك بس
حامو يبتسم بعد أن رأى نانسي و هي قادمة
نانسي : افندم
حامو : افندم !! ,,أعد يا باشا
نانسي : قاعدت أهو و بعدين
حامو : غمضي عنيكي
نانسي : أغمض ايه انت كمان
حامو : غمضي يا بت و بلاش لماضة
نانسي : أدينا غمضنا
حامو : فتحيها بقى
نانسي : ايه دا ,,مين ,,حامو أدامي ,,ما تنجز يلا بقى في الليلة دي
حامو : ما تبصي عالترابيزة يا عبيطة
نانسي : ايه دا! ,,واااااااو
دا الماظ ,,دي غالية جدا

حامو : ما تغلاش عليكي يا جميل
نانسي : مرسي أوي يا حامو
حامو : لسه زعلانه مني ؟
نانسي : لأ طبعا ,, مرسي بجد يا حامو

دي أغلى هدية جتلي في حياتي
حامو : دا احنا عشانك نجبلك الدنيا كلها
نانسي : دا أنا بموت فيك

حامو : و أنا كمان


بعد اسبوعين

حامو و كيمو في محل البلايستيشن
كيمو : أخبارك ايه مع نانسي
حامو : كويسين
كيمو : لسه بتتصل بيك كتير
حامو : لا أنا الي باقيت بتصل ,,بس
كيمو : بس ايه ,,انت كاتم في قلبك ,,صاحبك و حافظك قول
حامو : مش عارف يا كيمو ,,بس من ساعة ما صالحتها من اسبوعين و هي ماباقيتش نانسي بتاعت زمان
كيمو : ازاي؟
حامو : يعني الأول كانت بتتصل عليه كتير و بتكلمني دايما ,,كنت حاسس باهتمام منها ,,دلوقتي
من ساعت ما اعترفتلها بحبي ماكنتش أنا أتصل هي ما تعبرنيش ,,و بحس انها
مخنوقة مني كدا ,,غير لما كنت تقلان عليها و انت عارف أنا ماليش في تكميل العلاقة ,,بتاع صياعة بس هههه ,,هو صحيح بعد ما بتقول بحبك و هي تقولك بحبك ايه تاني بيتقال؟

كيمو : هههههه ,,اديها مفاجئات ,,البنت تحب الديك شعره منفوش على طول
فاجئها باي حاجه

حامو : بحاول و الله ,, بس مش عارف يا كيمو ,, الواحد مش بيعرف ينام و باله مشغول على طول و حكاية اني مش في بالها دي مجنناني
كيمو : دا انت باقيت متعلقة بيها جامد
حامو : جدا
كيمو : بص مش هي بتحبك ؟
حامو : آه بتقول كدا كلام
كيمو : بس خلاص ,,ما تقلقش ,,انت بس فاجئها دايما عشان تنبهر بيك
حامو : أنا عايز أخطبها اساسا
كيمو : كدا صح ,, و حتى هتبقى بتاعتك رسمي
حامو : بس خايف من موضوع تجاهلها دا
كيمو : لا ما تخافش و بكره تقول كيمو ال

اليوم التالي

حامو و نانسي في الكافيه
نانسي : هفففف زهقانه موت
حامو : تعالي أحكيلك عن سهرة امبارح كانت جامده طحن
نانسي : لأ مش عايزه
حامو : ليه دا حتى حصل حتت موقف
نانسي : يا أخي مش عايزه هو بالعافية!! ,,ما بتفهمش قولتلك لأ
حامو : انتي في ايه مالك يا نانسي
نانسي : يا ربي منك ,,مماليش
حامو : حاسك كدا بقالك فترة مش طايقاني
نانسي : بس مخنوقة شوية ,,و بصراحة كدا انت باقيت ممل
حامو : أنا ممل يا نانسي؟
نانسي : استغفر الله العظيم يا رب ,,انت بتسألني سؤال جاوبته قبل ما تسأله ,,آه ممل
موبايل نانسي يرن
نانسي : ايوه ,,طيب هكلمك بعد شوية ,,سلام
حامو : دا تالت واحد تقوليله هكلمك بعد شوية
نانسي : و دي فيها حاجه؟
حامو : هو مين إلي بيكلمك ؟
نانسي : هيما ,,معانا في الدفعة تعرفه؟
حامو : لأ ,,بس بيكلمك ليه
نانسي : و انت مالك يا أخي واحد زميلي و بيكلمني
حامو : طيب و انا مثلا كيس جوافة بالنسبالك و لا سيد قشطه معاكي
نانسي : انت هتعملي فيها جوزي ,,انت زيك زي غيرك على فكرة
حامو : زي غيري!!
موبايل نانسي يرن ,, حامو يلتقط هاتفها سريعا
حامو : الو ,,الو ,,ما ترد
نانسي : ايه الي عملته دا!! ,,هات موبايلي
حامو يفتح رسائلها
حامو : كل دول بتكلميهم ,,واحد اتنين ,,تلاته ,,قابلني عند الاستاد ,,
نانسي : انت انسان واطي وحقير,,هات موبايلي يا حرامي
المتر : لو سمحت يا استاذ صوتكم عال
حامو : و انت مالك انت كمان!!
نانسي تسحب موبايلها و تركض باكية
حامو : نانسي ,,نانسي ,,,

و أخيرا ,,ضحك حامو ضحكة ساخرة : سيبها تحبك |تحبهاتسيبك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مسلمة فخورة
زهرة جديدة
زهرة جديدة
مسلمة فخورة


علم دولتك
mms
انثى
عدد المساهمات 10
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل 19/08/2011

سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك   سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك Emptyالجمعة أغسطس 19, 2011 4:43 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ديانا عامر
زهرة جديدة
زهرة جديدة
ديانا عامر


علم دولتك
mms
انثى
عدد المساهمات 30
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل 21/08/2011

سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك   سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك Emptyالأحد أغسطس 21, 2011 3:57 pm

رائع ما قدمت
\
/
يسلمووو الايادي
\
/
دمت بود
\
/
تحية من القلب
/
\
مع وردة معطرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سيبها تحبك ,,تحبها تسيبك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
زهور الندى :: هواياتك يا حواء :: منتدى القصص و الروايات-
انتقل الى: